Dom 999 saker jag aldrig skulle göra, dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Undrar vad som händer med min stackars hy!? Skrev ju för några veckor sedan att jag köpt nya produkter och efter en veckas användande så var jag nästan helt fri från iaf finnar (pormaskarna ta längre tid för sig att försvinna). Men nu helt plötsligt så växer det småfinnar överallt!! Antingen är det bara bra - skiten kommer ut liksom... eller så är den bara väldigt konstig... för den fungerade ju innan! Antagligen alternativ nummer ETT.

Idag spenderade jag nästan alla timmar med min fina vän. Först satt vi på skafferiet och pluggade, pratade och fikade (bara te till mig!!!) Satt där ett bra tag tills vi typ blev utkörda pga att de skulle ha någon föreläsning där. Då gick vi hem till mig istället, åt mat och fortsatte plugga så gott det gick. Blev även en promenix runt staden också, jag är inne i en promenadperiod tror jag.



Och här har vi den då, kents nya längtade singel som släpptes i midnatt. Jag kan inte mer än älska den för det här är bara så fantastiskt bra! Jag tror att den här skivan kommer slå både Röd och Skisser, äntligen lite KENT igen!!!


Hade vridit tv:n åt sängen till och tänkte titta på film men jag är nog för trött för det.
Godnatt Godnatt kärt folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0