Och där blev jag glad.

Då var man hemma efter en powerwalk runt stan, det är så skönt att rensa sina tankar ibland! Nu mår jag bra!
Magen känns bättre idag och det är väl antagligen för att jag inte tryckt i mig en massa kolhydrater och socker! Kommer förmodligen att vara slö i morgon, vanligt när man ställer om kosten på det sättet... men som sagt, allt är bättre än magkatarr, jag tror inte ni fattar.

Jimmy var så söt förut, han vet hur mycket jag gärna vill ha en kissemiss hemma men vi båda vet ju att det inte funkar, så han kom hem med en porslinskatt till mig..haha! Han/hon står nu vid tv:n och jag känner mig nog faktiskt lite mindre ensam, hihi!

Dålig bild på mitt underbara vaniljljus, 10 kr på ICA, vilket fynd va? Det luktar vanilj i hela lägenheten hela tiden här nu. Jag är nog ljusfantast.

Nu: I med ricinolja i håret, läsa lite mikrobiologi och sen duschen!
Hoppas HAN kommer hit efter fotbollen, jag är sååå mys-sugen!<3

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0