Idag har jag det bra

Det blev en kväll/natt i Huskvarna hos Jimmys föräldrar, han har varit där några dagar nu så jag passade på att hälsa på.
Åkte hem till Tranås och i eftermiddag har jag städat för idag minsann kom pappa med rätt dammsugarpåsar, så nu är det rent och fint i hemmet. Passade på att bjussa på kaffe till pappsen också, alltid trevligt när man får besök! Sen framåt kvällen kom Emelie hit och vi köpte choklad och jordgubbar som vi har suttit och smaskat på i soffan hela kvällen, kollat på Big Brother har vi gjort också såklart och höjden av nördhet är väl ändå när man kollar live och på avsnittet samtidigt! De verkar inte ha någon röjfest i huset ikväll direkt!
Oså var det Sipan också ja, så skönt att det arslet slängdes ut... tycket dock att de borde slängt ut Marcel också, usch.

Snart drar jag täcket över huvudet och säger godnatt, rekord..8 nätter utan Jimmy, flest nätter på rad sedan vi träffades, det ni!



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0