Allt och inget.

I september förra året fick jag och Emelie ett träningsryck så vi gick och köpte ett årskort på Actic, det var kul typ 4 ggr sen bävade vi för att gå dit och nu har jag inte tränat på flera månader! Värt att lägga ner närmare 3000 på ett träningskort man inte använder! Hah.
Men NU när jag är riktigt jäkla sugen på att dra mig i kragen och köra ett pass så kommer jag på att kortet ligger hos Sofie i Jönköping! Det kanske är rätt bra ifs eftersom jag är förkyld.
Har börjat ta en timmes powerwalk de senaste dagarna iaf och så får det bli ikväll med och förhoppningsvis får jag med mig Sanna Magnusson och hennes lilla vovve!

Vad har jag gjort i helgen då? Jo, i fredags var det meningen att jag skulle mysa med Emelie och Sanna men det övergick till lite (väldigt mycket) vin så framåt 11 var vi i full gång med att dansa porrdanser, haha.. spontant<3
Igår var det mindre ös, bakfulla både jag och plutten, hade först besök av 3 bakfulla killar som ville ha kaffe och senare kom Mojje och mina småbröder hit med en överraskning..Olle hade bakat kladdkaka! :D

Ajuste, nu tilll något helt annat!
Var ju på Bathotellet och fick en ansiktsbehandling för drygt en månad sedan och då gjorde hon en hudanalys på mig och rekommenderade en MASSA produkter!! Igår var jag på badhotellet igen och köpte på mig ett baskoncentrat och en hudrengöring som rekommenderades  för just min hudtyp, produkterna är dyra så därför började jag med det viktigaste! Hoppas verkligen att de är bra nu, det känns iaf helt UNDERBART efter rengöringen! :D Vet inte hur många hundralappar jag lagt på billiga skitprodukter som aldrig har hjälpt, så nu jävlar!



Nu i em/kväll har jag tvättid och det är inte liiiite tvätt jag samlat på mig... mer än hälften är dock Jimmys, jomen visst är man en bra flickvän?;P


Nu: Matlagning!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0