Söndagsångest

Då var det söndag och klockan är alldeles för mycket för att vara vaken. Veckan som kommer har jag 2 föreläsningar och en labb uppdelat på tre dagar, måndag, tisdag och onsdag. Sedan börjar tentapluggandet på allvar för om två helger gäller det, OCH jag ska klara det denna gången också!
Såhär ser mitt kylskåp ut för tillfället...det gäller att komma på sitt sätt att plugga, sånna här lappar finner man lite varstans inne i lägenheten ;)



Idag har jag faktiskt varit duktig som pluggat ganska ordentligt och ikväll har jag varit hos Jimmy och kollat på Big brother... blev arg och förstår inte hur folket kan rösta på Sipan, han borde åkt ut redan efter första veckan! Men det är klart jäkligt skönt att slippa Kija, bruden som tigger uppmärksam heeeeeeela tiden!
Nä jag ska sluta nörda.
Godnatt
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0