Ond mage = LCHF

Då var vi inne i tentaveckan, jag är hängig, omotiverad och det värsta av allt; JAG HAR MAGKATAR..igen! Det har inte gått en dag på en månad då jag inte känt av det onda i magen, den smärtan kan man leva med men eftersom magkatarr påverkar stresshormonerna så är det ett helvete såhär tre dagar innan tenta.

Läkarna säger bara att jag ska äta rätt, sova ordentligt och inte stressa upp mig, de vääägrar ge mig något som dämpar och det gör mig så frustrerad.. nu ska de skicka en kallelse efter påsk och göra en utredning av vad det är som spökar och då tycker man ju att man ska kunna få NÅGOT receptbelagt så länge ist för receptfria Omeprazol som jag ätit flera gånger och som INTE FUNGERAR! Senast fick jag låna starkare Omeprazol av Kalle och de hjälpte men ja... läkarna vill väl jävlas med mig..eller nåt.

Jag har testat att ta bort laktosprodukter men förmodligen är det gluten jag är känslig mot SÅ om jag inte kan äta det så kände jag att jag lika gärna kan följa mammas råd och testa LCHF i två veckor! Jag har fått tips och råd, och eftersom mamma kan allt om det där så ska jag nog lyckas iaf i två veckor.. jag lär ju känna ganska snart om det hjälper mot magen!

Vill påpeka att jag inte äter lchf för att gå ner i vikt eller för att det typ har blivit en slags trend. Jag gör det enbart som en sista utväg när läkarna inte gör någonting för jag ORKAR inte gå runt och ha ont i magen hela tiden! ENBART FÖR MAGENS SKULL, så nu vet ni.

Nu ska jag sätta på en film och äta ja, NATURLIG MAT....

BYE
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0