Jag har "helg"

Konstigaste dagen på länge, så mycket blandade tankar och känslor visste jag inte fanns.
Igår efter skolan följde jag med en vän hem till henne och slog ihop våra smarta hjärnor och pluggade tillsammans, hon hade en nakenkatt!!!! Huuur coolt är inte det?!!!!!
Tog en promenad med Sanna Magnusson och hennes sockersöta hund när jag kom hem till Tranås.:)<3
Idag har jag pluggat ensam, pluggat med bästavän, lagat biff och ätit med Jimmy, haft besök av pappa som hängt upp lite grejer på väggarna, tvättat, diskat, promenerat mes Ems och slutligen Big Brother! Nu ska jag sova i besvikelsens tecken.....jag Har ingen tandkräm för den tog jag med till Jimmy igår och glömde !!!!:(((((
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0