Goooodis


Jag älskar godis det vet alla så därför slängde jag ihop något chokladigt idag, à la LCHF såklart. Den lilla klumpen där nere består av mörk choklad 80%, ju högre procent desto bättre, grädde (ganska mycket) och kanel. Den näst längst upp är en liten trillingnöt, samma chokladsmet fast med tre hasselnötter (avskalade för då är de godast!), den sista längst upp består även den av samma chokladsmet fast med en massa kokos! :D

Gjorde dem helt utan recept och de blev heeeeelt underbara, inte så fina dock, speciellt inte dem som ni ser på tallriken eftersom jag tog upp dem innan de hade stelnat..var såååå sugen!

Jag får dock inte äta hur mycket som helst av dessa, bara när jag är riktigt riktigt sugen :D

Det var allt för mig, nu ska jag tentaplugga!
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0