Godnatt världen

Min lägenhet är i stort behov av städning. Jag har en överfull tvättkorg trots att jag tvättar helatiden iprincip.
Min kyl är tom på mat och jag har inte haft tid att handla idag = macka och mjölk till frukost i morgon. Jag är ensam. Jag börjar bli sjuk.

Min dag har varit sådär sjukt lång; upp vid 6, tåg i 70 min, föreläsning i 4h, mat, plugg i skolan till fyra, buss i 70 min... SEN fick jag komma hem, gick på Idas projektarbete och hon är ju så jäkla duktig den tjejen! Sen kom jag hem igen........ och sen dess har jag bara läst.... Allt som finns i mitt huvud nu är mikroorganismer.. tänk att det finns så mycket att lära om saker som man inte ens kan se utan hjälpmedel.

Jag tänker göra något som jag inte gjort på 3 veckor... hoppa över Big Brother ikväll, jag orkar inte, jag är helt sönderkörd.

Vill inte vara ensam, jag saknar min pojk också, mer än något annat just nu.

Nu faller ögonlocken.
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0