Fyllekvinnor och baksmälla<3

Jag har varit heeeelt sjukt bakis hela dagen verkligen! Hade en fantastiskt rolig kväll här igår tillsammans med Emelie, Hanna och Sanna..Vi förde nog en jäkla massa liv eftersom jag vaknade vid 8 av att en tant ringde på dörren... hon ville nog klaga men jag öppnade förstås inte! Hade inte direkt någon lust att stå där helt svart under ögonen, halvnaken och fortfarande full dessutom!!! Hon kunde ringt på senare, då hade jag öppnat och bett om ursäkt men nu får jag väl en varning från hyresvärden istället :(

Idag ville jag inte kliva upp ur sängen, hade gärna dragit täcket över huvudet och legat kvar hela dagen men så blev det ju inte. Jimmys föräldrar kom till Tranås så jag åkte upp och umgicks med dem, åt mat, godis, fika och kollade på hockey :)
Ikväll blev det lite filmmys hemma hos Sanna, hennes hund är så underbar att man bara vill äta upp honom!!!!


Jag måse ju också bara säga att JAG KLARADE FÖRSTA TENTAN! Fick resultatet igår och jag blev chockad, hade ställt in mig på omtenta med tanke på att jag låg hemma i magkatarr i nästan två veckor!!!






/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0