hej och HÅ

Då är vi inne på dag två på det nya året och jag är så glad, allt, ALLT känns så bra och jag har så mycket att se fram emot.
Igår slappade jag hos Jimmy med film, sunes sommar, äcklig kebab, chips och mys.. skulle egentligen jobbat på kvällen men eftersom vi bara var två stycken och ingen av oss var speciellt sugna så struntade vi i det för en gångs skull. Stannade hemma och kollade på Paranormal activity istället, läskig film och jag drömde mardrömmar :P
Idag lagade vi en helt sjuk god curryköttfärsås och åt oss mätta innan det var dags för mig att åka till jobbet.. och här sitter jag nu, ganska uttråkad och sugen på något sött men om en timma ska jag promenera hem och jag har inga pengar med mig så det blir inget sött för min del, haha!
Nu ska jag fortsätta jobba
puss
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0