Riktigt såhär tidigt skulle jag ju inte vakna!

Varför kan jag inte sova när jag är ensam? Tror inte jag trivs med mitt nya påslakan, det sticks.. eller så har jag skabb eller något för det kliar precis överallt..måste byta sängkläder nuuu! Jag är hungrig också, som fasen!!

Man kan ju inte gå upp innan 6 heller men samtidigt finns det inte en chans att jag kommer somna om igen! Tur att det inte är idag skolan börjar, då hade jag aldrig orkat med dagen, nu kanske det bara är bra att jag inte får sova ordentligt, för då kommer jag ju somna som en stock ikväll, eller hur? ;)

Tänder väl upp några ljus och läser igenom Bellas bok en gång till, såå inspirerande, längtar tills hon kommer ut med sin nya nu i vår, då ska jag köpa den direkt!



/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0