Hey ya

Det finns så mycket som inspirerar mig just nu, förmodligen för att skolan börjar på tisdag och att jag ska in i rutiner igen.. känner inte för en enda dag till utan att göra något!
Imorgon har jag en fullspäckad dag framför mig med en massa ärenden på stan, jobb och så ska jag försöka hinna med en promenad eller ett pass på gymmet!



Måste väl säga att det gick sådär med att vända tillbaka dygnet, har iaf vaknat liiiite tidigare och somnat liiiite tidigare de här senaste nätterna. Idag har jag som mål att somna innan elva, dvs om 40 minuter, problemet är att jag inte är trött någonstans men det är väl bara att dra på en serie eller något så somnar jag iaf..hihi!

Jag vill bara börja skolan nu nu nu, vill lära mig saker, träffa nya människor och komma igång med livet! yahoo!


Idag var jag och Jimmy en sväng i Huskvarna hos hans föräldrar, alltid lika mysigt<3



Kanske skulle sola litegranna och få fram mina fräknar imorrn med kanskeee....

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0