Redhead

Igårkväll hade jag och Emelie tacomys hos min mor, så jäkla gott att jag dör men jag är nog glad att jag inte är sambo med henne för vi kommer inte överrens ett dugg när vi ska handla! Haha! Vi är nog för envisa båda två och ingen av oss vill erkänna att man har fel.. ja ni fattar!
Vi hittade ett superkul spel på mobilen också som vi satt och nördade, awesome!
Jimmy åkte precis iväg från mig och jag tänkte spela the sims men jag fattar ju inte hur man får igång det, buhuuu.. så nu vet jag inte vad jag ska göra! Får väl se ifall någon typ vill hitta på något annars går jag nog till affären och köper flöt och sätter mig framför tvn/film. Hihihoho!
3 dagar kvar till insparken. Igår beställde jag 3 böcker för 1400, nu har jag bara typ fem kvar att beställa, livet är GÖTT! ;)
Insåg nu att jag min brud måste dra en sax genom mitt hår och så måste jag slänga i en toning igen!
Hejdå
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0