Med lyckan på min sida

Nu är jag hemma från jobbet, trevliga människor = snabb kväll. Jag och pappa åkte och kollade på en soffa efter jobbet och den var helt okej, så den tar jag. Ska hämta den i helgen för nu i veckan kommer jag nog inte ha tid.

Har varit duktig och plockat fram grejer till morgondagen (tillochmed kläder), precis som man gjorde förr när det var första dagen i skolan, skillnaden är bara den att jag inte känner en enda från början och att jag kommer åka dit helt själv.
Detta tycker jag faktiskt bara är skönt, jag har ganska lät att prata med folk, synd bara att jag har så svårt för vissa människor, speciellt tjejer, det finns väldigt få som jag går ihop med.
Nu låter ju det här som någonting jag är stolt över, så är dock inte fallet, jag hade gärna velat passa ihop med fler människor meeeen jag lägger undan dem som tar onödig energi.

Nu har jag väl inget mer att göra än att fortsätta täcka mitt fula gamla nagellack med nytt (smidigt, jag orkar inte ta bort), sätta på några avsnitt och försöka somna in.
Älskar detta, det torkar så grymt fort och färgen är så hiiimla fin! Synd att jag är nagelbitare och inte aldrig lyckas hålla dem fina bara ;)


Seee YAAA
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0