hej

Okej.

Jag hade en rolig insparksvecka i Jönköping med lekar och festande tillsammans med trevligt folk! Nu var det ju mer än en vecka sedan, haha oj vad det går fort.
Men iaf, förra veckan började allvaret ta tag och jag var i skolan måndag och tisdag, ledig onsdag och på torsdagsmorgonen hade jag grymt ont i magen så jag fick hoppa över en 6 timmars föreläsning. Så har det alltså varit sen dess och värre blev det.
Fick hoppa över en efterlängtad tre-rättersmiddag i Fröafall hos Sanna för att ligga hemma i sängen och gråta av smärta istället.
Igår fick jag nog så jag ringde till Eksjö och vi fick åka in, mamma och jag. Läkaren sa att jag har kraftig magkatarr och att jag ska äta medicin, enbart kokt och naturlig föda, försöka att inte tänka på skolarbetet och istället ta det lugnt.
Jättebra, verkligen. Har sisosär 5 seminarier att förbereda mig inför, flera uppgifter, och jag vet inte hur många sidor att läsa.. Ajuste jag glömde en sak, TENTA nästnästa vecka.

Arg tjej

/linnea

Kommentarer
Postat av: Emp

Det löser sig:)

2012-01-30 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0