Halloj

5 dagar kvar och jag börjar högskolan. Känner mig inte alls förberedd men det ska bli riktigt kul att komma igång och göra någonting om dagarna istället för att bara sitta på Mistat, heh.
Tänkte iaf att jag sakta men säkert skulle börja vända tillbaka dygnet, jag kommer inte ihåg när jag somnade innan två sist och när jag gick upp innan elva! Idagringde klockan 11 och jag gick upp direkt, imorgon blir det ännu en timme tidigare.. osv!

Jimmy ville ligga kvar och sova när jag gick upp så jag gick hem i regnet, annars hade jag bara somnat om och inte hunnit med någonting. Sitter nu och låter favoritoljan verka i mitt sleeeetna hår, samtidigt som jag dricker te. Ska snart hoppa in i duschen, fixa mig och dra mot bibblan först och främst och sen försäkringskassan om jag hinner innan jag börjar jobba 3-9.


Skådar mina älskade ljusstakar som jag fick i födelsedagspresent, de kommer stå så fint på mitt bord i nya lägenheten. Längtar!
Men nu ska de ner i sin kartong igen.


pusshej
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0