Jag vill ha sommar nu!!

Kollade två avsnitt top model sverige när jag kom hem igår, det är ju så lööööjligt men nu vill man ju ändå fortsätta se hur tjejerna gör bort sig!
Sov tio timmar, satte på Elsas värld och somnade om och vaknade halv tre och sen dess har jag sett tio avsnitt till :P
Det är sjukt hur mina dagar går upp och ner, igår var motivationen på topp och idag har allt känts rätt värdelöst.. tills Jimmy smsade och skrev att han beställt biljetter till Kent i sommar, täänk att jag ska få se Jocke Berg på scenen igen, helt jävla fantastiskt!
Jaha och vad gör jag nu då? Lyssnar på Kens förstås.. och har dåligt samvete över att jag inte pluggar.. det är ju bara lite drygt en vecka kvar till tenta, men det fixar jag.
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0