Hej,

I morse kollade jag på efter tio där Bingo gästade, jag gillar Bingo, han verkar så mysig på något sätt, hihi! ....synd att hans flickvän drar ner honom, usch henne gillar inte jag.. och sen att hon ger en helt fel bild av LCHF (OCH jag talar bara utifrån mamma som är utbildad LCHF-kostrådgivare, På riktigt!) har ju gjort henne ganska illa omtyckt i familjen med en mamma som blir helt galen när hon är med i debatter, haha..

Jag är förövrigt stolt över min mor som gått ner så mycket och helt blivit av med hennes sockerberoende. Önskar att jag också var motiverad till att testa, skulle vara intressant att se ifall mina magbesvär minskar, vilket det tydligen ska göra!
Men någon gång, kanske.... den som lever får se! :D
Har nyss haft besök av Jimmys mamma och vovvarna som kom med semlor :)
Nu har jag inget mer att säga
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0