Döda mig. Tänkte åka till Jönköping nu men...

img_1793 (MMS)

Döda mig. Tänkte åka till Jönköping nu men fasen heller, jag är föööör trött! Det bästa med Högskola är att seminarie och tenta är enda obligatoriska! På gymnasiet klagade varenda människa på om man struntade i vissa lektioner osv... Visst om det är grupparbete men är det en helt vanlig lektion så är det väl ens eget problem... Det var det värsta jag visste! Typ "så oansvarigt att inte dyka upp kl åtta på morgonen" jaha, men jag kanske var trött, jag kanske hade annat viktigare för migeller det kanske var en timmes filmtittande på lektionen! Dah. Tror bara det handlar om Avundsjuka.. bara för att jag med samvete hade mer liv utanför skolan än i! Hih och det är ju inte direkt så att jag har värdelösa resultat. Lev lite stelnissar. Hihi.  Morgonhumöret är på topp märker jag, not. Nu ska jag äta knäckebröd, dricka kaffe och sätta mig och plugga några timmar... Börjar jag nu så har jag redan hunnit plugga 4 h innan Jimmy vaknar, då har jag bara Fyra kvar sen, haha!  Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0