Banan

Gillar när man bestämmer sig för att tentaplugga hela dagen men man gör allt annat istället, så värdelöst.
Det är onsdag och jag har kanske pluggat 4 timmar till tentan den här veckan och tentan är om tre dagar, helt otroligt. Eftersom jag varit sjuk mycket på senaste så är det bara ett under om jag klarar den, får se tentan som ett övningstillfälle helt enkelt!
Har ganska mycket att tänka på nu för om nästan exakt en vecka går lasset till min längenhet! WOhooo! Är så sjukt taggad nu när jag börjat röjja i rummen (jo, jag har ju två;)) skönt att rensa gamla kläder och SKÖNT med en walk-in-closet! :D ÅÅÅÅÅHHHHH, låt dessa dagar gå fort!
Nu äter jag banan och ska läsa en liten snabbis innan det blir matlagning (kycklinglår med klyftpotatis och sås) tills mannen kommer hem :)
tja
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0