Alla hjärtans dag

Jag stör mig på folk som är så negativa till denna dag (gårdagen), varför? Visst, den kanske är rätt överskattad och ja, man ska förmedla kärlek hela tiden, varje dag.. Det är klart att det är så. MEN dagen är till för en sak (inte bara för att affärerna ska sälja) vilket vissa negativa människor påstår, utan för att tänka på alla nära och kära.. Dem man uppskattar i vardagen!!!
Själv spenderade jag dagen med Jimmy.. Vi kollade på film, tog det lugnt och gick på bio på kvällen. Vi var tillsammans, en hel dag... Det är iaf sånt jag uppskattar, tid för min älskling<3
.. Och nu är jag Påväg hem till Tranås efter en dags grupparbete, seminarie och ensamstudier.
När jag kommer hem blir det bums i sängen för jag är tröttast i världen!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0