Känner ett stor lättnad i kroppen, sommar ...

img_4961 (MMS)

Känner ett stor lättnad i kroppen, sommar jobb är kirrat och jag får börja redan när jag känner för det!  Idag har jag umgåtts lite med Emelie på stan och fikat:) Tog en sväng till jysk också och köpte soffkuddar, några ljuslyktor och lite småskit. Hittade även en tv- bänk som jag tänkte köpa, har bara ett litet bort som tvn står på nu nämligen...  Min vår kommer firas in tillsammans med min bästa. Det blir mat, flöt och bara en massa massa mys!!! Sånna stunder är så uppskattade nu för tiden när vi annars inte hinner umgås så mycket! Nej nu måste jag dra mig! Ha en trevlig Valborg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0