Vakeeeeeeeennn

Vaknade sådär som man inte vill vakna idag:  sms på mobilen 7:30, somnade om, Jimmys mobil ringde (ifs bra tid för vi behövde ändå gå upp, men ni vet man blir ju lite irriterad), märkte dessutom att jag somnat utan fläta = löshåret är fucked up, Utan att ha borstat tänderna igårkväll = äckel och utan att ha tagit bort gårdagens smink = ofräsch hy!
Men på tal om ofräsch var jag en sväng på Åhléns igår och köpte med mig en serie ansiktsvårdsprodukter, de ska tydligen vara asbra sa hon i affären så jag litar på det nu! Köpte även med mig en foundation ett puder och en rougeborste som hon också tipsade om! Foundationen ska göra så att mina fräknar framhävs samtidigt som den täcker skavankerna...låter inte det huuuur bra som helst? (; Har inte testat detta än men ser fram emot det!
Juste sen köpte jag det här torr-schampot också:Lee Stafford - Dry schampoPERFEKT vill jag säga, fungerar HUR bra som helst! Extra bra för min hårfärlängning eftersom jag iprincip inte får tvätta hårbottnen ordentligt!!!! Ska nog ta och köpa schampo och balsam i samma serie, borde ju vara lika bra det men, eller? Emelie? ;)
____________________________________________________________________________________________
Ska göra iordning ett par mackor och fil och sätta mig i Jimmys sköna säng och kolla på SATC! Han åkte iväg för ett tag sedan, hoppas han kommer hem inom en snarframtid (; Hihi
Ha det bra!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0