HEJ!

Var på arbetsförmedlingen idag, det tog tid trots att det inte var en kotte där..men det gjorde inget för jag hade inget annat för mig ändå..
Tog en fika med Emelie på Winerbageriet och vandrade en sväng på stan..fick med mig lite småsaker hem bland annat ett par EXTREEEEMT sköna mysbyxor!

Varje torsdagkväll i åtta år, från trean till någon gång i ettan, spenderade jag i Junkis lilla gymnastiksal med en drillstav i handen.. de sista typ 2 åren var jag och Emelie ledare vilket ledde till att vi gjorde allt från att fika, göra hinderbanor, slå stavarna i väggen så att de blev orangea osv... Men vi var ju faktiskt liiite seriösa ibland. Jag saknar det lite så jag tänkte att vafan, det är ju torsdag idag, klockan är halv sex och mina föredetta elever börjar sin lektion om en halvtimme så JAG ÅKER DIT och drillar! ;D


/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0