hej

Tjong i medaljongen! Sitter i bh och trosor och svettas.. Har lagat jättegod mat till Jimmy medans han var på körskolan som vi åt nyss, nu är han iväg igen och jag ska bara diska och sedan ta en promenad hemmåt. Ska följa med Olle (min bror) till hans första fiollektion, SÅ gulligt,eller hur? ;) Får dock inte följa med in och lyssna så jag får väl köpa mig en tidning eller något och sitta och tjuvlyssna i korridoren, någonting måste man ju höra iaf..hihi, min PLUTT<3
Kvällen kommer spenderas tillsammans med Jimmy, känner mig sådär superkär och vill inte vara en meter ifrån honom idag och nej, jag är inte tofflig, inte alls bara så jäkla kär och glad!
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0