Tillägnat Emelie Wahrby



Mitt allra största fan, hah! Idag har jag varit med mina bröder på simskola och Olle är så duktig! Hade ingen aning om hur han simmade överhuvudtaget! Melker ville inte vara med på sin simskola, han sa att han hade ont i magen (det hade han förra tisdagen också), han blir så nervös och ville hellre ha en glass. Dock tyckte han inte om glassen, han ville ha min istället men det fick han inte så han fick en ny (; heh. Olle fick också glass efteråt SÅKLART<3

Mötte upp Emelie på stan, tog en bakad potatis på Tranan och gick i affärer men köpte inget, duktig tjej!

Kollade på idol ikväll och det var ju rätt som gick vidare så jag är nöjd.

Nu ska jag bara chatta lite med min underbara pojkvän och sen se om jag överlever den här natten också..JÄVLA HOSTA

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0