Pusshejpuss

Jobbade, åkte hem och sov en stund, vaknade 1 minut efter att arbetsförmedlingen stängde så då slapp jag det! hehe. Har varit på Actic med Emelie för en gångs skull, det är inte ofta vi lyckas timea så att båda kan och vill samtidigt men idag körde vi hårt! Känner mig helt färdig och har redan lite träningsvärk i magen, men det är så det ska vara! (;

NU ÄR MOTIVATIONEN PÅ TOPP (NÄSTAN IAF)
Actic

Imorgon jobar jag 7-11 bara.. hade lika gärna kunnat gå längre för det jobbiga med att jobba är ju liksom att gå upp så förbannat tidigt!...och sen bara för fyra timmar. Men jag ska inte klaga..jag tar allt jag får. Men i morgon MÅSTE jag till arbetsförmedlingen, så är det bara! Sen ska jag följa Olle till musikskolan och kanske ett träningspass efter det! (:

Livet leker

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0