När man är framme men ändå sitter kvar i bilen i tio minuter för att man inte orkar gå ur den..

..exakt så kände jag för ca 45 minuter sedan när jag kom hem ifrån gymmet. Jag var matt i hela kroppen (värre än vanligt) eftersom jag körde extra hårt idag!
Men trots att jag var så slut lyckades jag ta mig ur bilen, gå upp och in på mitt rum och fick genast den där känslan ni vet att har jag klarat av ett så tungt pass, gått upp tidigt för att jobba så kan man ju lika gärna fortsätta att vara duktig.. så jag slängde tvätten på golvet, sorterade och sprang ner i tvättstugan och började tvätta! Jag vet inte vad det var.. om jag var trött på att tvättkorgen var fylld eller om det var de små UNDERBARA endorfinerna som spökade.

Vad har jag gjort idag då? jo, jag var jobbade ju som sagt 7-11 och efter det kom jag på att jag kanske borde färga bryn och fransar så jag ringde till Salong Vicky och jag kunde komma direkt..haha hon är ju bara så jävla underbar den människan!  Vicky brukar ju göra brynen men jag har aldrig färgat fransarna innan. Jag måste säga att jag ändå tycker om mina sjukt ljusa ögonfransar lite mer, jag orkar inte alltid gå runt med mascara typ när jag tränar och så och det ser så konstigt ut med ljusa fransar och mörkare bryn så DÄRFÖR fick det bli som det blev och se; det blev ju AWESOME! Tycker det är snyggt med markerade och mörka bryn men inte på mig eftersom jag är så ljuuuuuus, hih!

Rätt dålig bild egentligen men ni ser, heeeelt osminkad (;


Nej nu ska jag ner och se om tumlaren är klar, skulle vara grymt skönt att dra på dig en nytumlad tröja bara för att.

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0