Matlagning/sjuk?

Tjolahopp i tisdagsmörkret!
Idag har jag jobbat då som sagt, känns riktigt skönt att ha gjort något åt inkomsten..hihi. DOCK mår jag icke bra, började redan igårkväll då jag fick ont i magen och det verkar vara magkatarren som spökar igen "/ Idag känner jag av feber och huvudvärk..inget gott tecken.
Tänkte gå hem efter jobbet men var tvungen att hämta väskan hos Jimmy så jag blev kvar här i sängen, har bara tagit det lugnt.
Just nu lagar jag mat till Jimmy och Jonas som ser på fotbollen här, duktig cheeeeyyyy... Det serveras hasselbackspotatis, ostschnitzel och sås....och för min del blir det bakad potatis, räkor och gräddfiiiiil! Måste ju få i mig något, har idag bara ätit mackor nudlar och tårta, he he.
Hat braao
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0