Jobb och en kväll fylld med bokstäver

Första dagen på Träffen avklarad.. vad ska jag säga? Jävlig mycket att tänka på och lära sig.. ska försöka plugga in den mesta nu tills på söndag då jag ska dit igen. Men ja, det känns helt okej måste jag säga, antagligen roligare ju mer jag kan sen.


Sådär glad såg jag ut när jag fått på mig kläderna och fick sätta igång.. haha. Nada som jag jobbar med är skitrolig och lätt att prata med vilket är ett stoooort PLUS! Att jag alltid har sån tur med mina arbetskamrater.. okej, alltid var att ta i men TYP alltid.. hah.

Ikväll var det meningen att vi skulle ha någon slags alfapetturnering men det slutade med att jag sitter själv och spelar Wordfeud, vilket kanske också är rätt kul egentligen.

Nu ska jag fortsätta hitta ord.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0