Idag är en såndär dag då jag absolut inte ...

img_1101 (MMS)

Idag är en såndär dag då jag absolut inte har någonting att göra... Sittligger i soffan hos far och dricker oboy och kollar på någon tråkig serie.  Slängde i en maskin tvätt förut så jag ska väl ta hand om den, duktig som jag är. Igår var det inte vilken dag som helst, nej, Världens bästa fyllde nitton! Även att jag somnade i en säng som snurrade flera varv på både morgonen och i förrgår kväll .. Och var extremt bakis, var jag hos honom större delen av dagen och firade tillsammans med hans familj och lite släktingar. Av mig fick han ett fint armband och en parfym! Han verkade nöjd över dagen och presenterna min lille plutt, och då är jag nöjd!:) Nu ska jag fortsätta göra ingenting..  /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0