Hosta



Jag visste inte att hosta kunde vara så förbannat plågsamt. Natten till igår var hemsk, sov hos Jimmy och fick en så sjuk hostatack att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, hostade säkert i två timmar sammanlagt! Höll på att kräkas flera gånger och fick typ kramp i lungorna!
Inatt har det dock inte varit lika farligt men den kittlande känslan i halsen vill inte ge sig så varje gång jag vill hosta till en gång leder det till ett helvete...nej inte riktigt så farligt, men nästan :P

NU ska jag dra på mig något halvdant och åka till affären och köpa en rejääl frukost samt en hostmedicin som jag inte blir svullen i ansiktet av, hah. Någon som har en rånarluva att låna ut? ;)

Se ya
/Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, duvet att du inte får köra bil med dendär va? innehåller morfin:) lycka till på intervjuuun

2011-09-28 @ 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0