Fredag

img_4266 (MMS)

Jag tog en tripp till biblioteket som förmiddagsnöje trots att jag liksom hostat blod inatt.fräscht? :S, Emelie satt där och pluggade iaf, det såg tråkigt ut och jag är inte ett dugg avundsjuk. Blev en kaffe och cola på Gotteriet efter det också och jag tror vi kom fram till att Gotteriet egentligen är ganska omysigt..alltid mycket folk och sen har de ingen form av ljudisolering alls så man hör knappt vad man själv säger, speciellt inte jag då som har sämsta hörseln i stan..saknar det där djungeltemat som de hade förr ni vet med ormar i taket, hah! Jag föredrar Winerbageriet, det är sådär gammeldags och mysigt och dessutom godare, färskare OCH billigare fikabröd..där kan man ju sitta själv också utan att dra åt sig uppmärksamhet om man nu skulle känna för det :P Nu är jag sjukt sugen på att gå och köpa mig ett ulligt garn och sticka en mysig halsduk med fransar på. Hittade en jätteskön och fin höstig halsduk på JC som jag tänkte köpa men kom på att det är ju både roligare och coolare att göra sin egen istället, alla tranåstjejer kommer ändå springa runt med en såndär, brukar vara så..och hur kul är det? Okej det kanske är lite mer ekonomiskt att köpa, ett såndär nystan jag vill ha kostar typ 70 spänn och jag kanske behöver 4-5..men vadfan jag vill och jag ska göra en egen, heh. Vilket onödigt babbel. Men jaha, vad händer idag då? Inte mycket som vanligt men det är ju fredag så jag och Emelie ska förmodligen träffas senare i em/kväll och laga någon god mat och mysa i höstmörkret. Ska nog ta och städa mitt rum också för det ser rent ut sagt förjävligt ut så det kan ju behövas. Hade bra så ska jag ha det med. /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0