Alltså vadfan. Klockan är halv fyra, jag k...

img_1812 (MMS)

Alltså vadfan. Klockan är halv fyra, jag kollar fortfarande på satc, inte ett dugg tröttare! Har duschat två gånger sedan 00 och druckit fyra koppar te för att jag fryser så förbannat... Synd att ingen kör ut pizza såhär dags, jag hungrar ihjäl! Inte konstigt med tanke på att jag bara ätit en potatis idag.. Varför undrar ni.. Jo för att jag inte ens tänkt tanken på att äta, ibland blir det så. Och nej jag bantar inte, tur är väl det.. Förresten har ni väl sett blondinbellas före och efterbilder.. Helt sjuk snygg människa och inte en susning fulare efter + 20 kg.. Snarare snyggare! Synd att många inte fattar att man ska ha lite och ta i.. Jag ska väl inte säga något egentligen men för vissa är det svårare att lägga på sig än att tappa, tro mig!  Något går fel när jag ska mobilblogga, allt blir ihoptryckt jag vet.. Sry. Ska nu göra ett nytt försök att sova.. Denna gången med huvudet åt andra hållet, kan vara värt ett försök! Jesus om jobbet ringer in mig, två timmar kvar isf, hah. Kärlek /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0