Som flugorna på socker, som kärleken på film..

Jag har haft en helt perfekt helg. I fredagskväll myste jag och Jimmy ner oss i soffan och käkade Tacos framför Idol, han var trött efter två dagars sjukt många timmars arbete och jag var trött efter träningen.
I Lördags tog vi tydligen en rejäl sovmorgon för att vara vi och när vi vaknat åkte vi direkt till Jimmys föräldrar i Huskvarna och blev bjudna på mat (: På kvällen åkte jag med Emelie till Ömo och kollade på Sekels första spelning, yay! Jag tyckte det var bra! (: Orkade inte lyssna på de andra banden så jag och Jimmy åkte hem tidigare till Tranås där det blev kvällsmat på Baronen med Maja och August. Trevligt trevligt...

Igår tog jag det bara lugnt, låg hemma hos Jimmy helt själv och kollade på OC i nästan fyra timmar .. var lite barnvakt åt mina små pojkar på kvällen också (:


Ikväll eftermiddag/kväll blir det jobb men först och främst ska jag hänga tvätt och slänga i en maskin till, har verkligen INGA rena kläder typ.


Hade braaaaaooow
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0