HEJ

Halloj på er!
Jag har tydligen glömt bort att blogga på några dagar nu, ajrå! Men bara för att mina vänner tjatar på mig så ska jag bli bättre, hihi, roligt att även Linnea har sina trogna läsare och det blir ju bara fler och fler men varför fattar jag inte för jag skriver ju bara skit här, knappt någonting alls..haha men aja KUL iaf!

Sen senast jag skrev har jag hunnit med att Träna nästan varje dag, varit i Huskvarna 2 gånger, jobbat, varit hos Farmor och träffat släkten i Motala, ätit på Donken 2 gånger, fått kattbesök hos mor, tagit av mig min hårförlängning, fått lim i hela jäkla håret och umgåtts med Jimmy. Måste säga att jag har ett rätt gött liv ändå.

Idag sov vi till halv tolv! Sjukt länge för att vara oss. Blev hemskjutsad iaf och har hunnit med att äta en god frukost och läst lite bloggar :) Ska slänga i en maskin tvätt nu och sedan samla kraft för att åka och gymma lite, antar att jag blir själv eftersom Emelie går i skolan.. ikväll blir det mera jobb (;








hejdooo
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0