Godmorgoooooooon

Frågan är varför jag vaknade så tidigt idag och varför jag fortfarande sitter i soffan med datorn i knäet och lyssnar på "värsta schlagern", hah..ibland vet jag inte riktigt vad jag håller på med men nu har jag läst igenom alla bloggar som jag läser dagligen och några till så jag är nöjd och känner mig en aning fyrkantig ;)

Ska iaf dra på mig något man kan vistas i ute och ta en promenix innan jag sätter mig ner och börjar på mitt CV, måste bli klar tills i morgon då jag ska på något möte på arbetsförmedlingen, hoppas att de den här gången har någonting att komma med som man inte redan vet.

Bäst att dra sig innan solen går i moln! BYE

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0