FUCKING PERFEKT

FY bövulen vilken bra dag det har varit idag!
Började med att klockan ringde vid 6 i morse då det var dags för Jimmy att gå sin väg.
Så mysigt att vakna tidigt när det är mörkt ute men självklart gick jag tillbaks till den varma sängen och somnade igen. Vaknade ett par timmar efteråt av att jag drömde konstiga drömmar, satte på satc och var sjukt nervös
...fick ett samtal strax innan 11 av den gladaste människan i världen och sen dess har jag inte kunnat sluta le!...ÄNTLIGEN har han sitt älskade körkort och jag är så jävla glad för hans skull!

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE POJKE!<3

Efter att ha myst en hel del (;)) tog vi Jimmys bil till Golden och åt oss mätta, sen åkte vi tillbaks till honom och kollade på film och bara tog det lugnt.

Nu ikväll har jag haft min finaste vän på besök, det var ett tag sedan och jag är så glad att jag har en sådan bra vän.



Glad kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0