Mistat

Jag är en mistatnörd numera medans jag söker jobb och väntar på antagningsbeskedet. Jag surar faktiskt inte över det, får man bara trevliga gubbar och tanter att prata med så håller de humöret uppe och sen har jag ju megan och Hanna mf. Så vafan vi klarar den här tunga perioden av våra liv som undersökare.. Haha.. Idag pratar jag om energikällor med skåningar, den yngsta jag ringt var 58 år, haha. En gubbe sa att han inte hörde vad jag sa för att jag hade så konstig dialekt, say what!?Det är du som pratar skånska, det ska vara jag som inte förstår dig.. Haha Nej, nu ska jag ringa lite till innan jag går på rast... Det finns delicatobollar i köket!!! Weeeei! Och ja... Det tog 2 h att skriva detta! Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0