gammal sång

Idag är jag på sånt där sjukt bra humör, varför vet jag inte men jag har faktiskt en "helgkänsla" vilket jag inte har haft sen jag slutade gymnasiet! Så skönt!
Nu sitter jag och håller på att installera nya operativsystemet för I-phone, försökte göra det hemma hos mamma i förrgår med det internetet är ganska långsamt så det skulle ta typ två timmar, haha. Tur att Jimmys internet är SÅÅÅÅ snabbt så att jag kan göra det smidigare här! FÖRHOPPNIGSVIS, om jag lyckas vill säga..hehe!
Jag ska snart vandra ner till Gotteriet och träffa Sanna, blir frukost där för jag är så sjukt hungrig! I eftermiddag blir det gymmet med Emelie och ikväll hoppas jag att Jimmy vill göra mig sällskap framför idol med lite gott käk! (:
Ha en bra dag alla finaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0