Här är jag igen

Jag kanske borde skriva liiite mer här! Så säger jag ju alltid men det blir ändå inte av.
Jag kör ett test nu, publiceras inget inlägg här innan tisdag så lägger jag ner den här bloggen, okej!? (;

Det viktigaste den här veckan har varit att Melker och Olle fyllt år. Det är helt sjukt att de är så gamla, Melker är 6 och Olle 9!! Jag tycker inte om att mina små pojkar växer så fort! ;(
Olle fick en rolig bok av mig och Melker fick lego.

Här satt Melker innan barnkalaset och väntade på sina gäster.



I Fredags tog jag med mig Emelie på en roadtrip till Linköping och gick på Breaking dawn. Jag kan inte säga att filmen var bra, den var ganska tråkig och långsam.. men jag antar att de som inte läst boken tyckte att den var bättre.



Var på Ryhov hos öronläkaren i onsdags också, årlig kontroll. Min hörsel har för första gången på flera år inte försämrats någonting så nästa år behöver jag inte gå dit om jag inte själv märker av någon försämring! wiiie!

Jimmy var snäll och följde med mig så vi besökte hans föräldrar också, därav katten.. han heter Zeke och är en väldigt konstig katt.. när man äter vid hans närhet tar han maten från ens gaffel,...han har nog ett väldigt soft liv, tjockis..mjauu.



Har även jobbat lite på Mistat också och då ser jag ut såhär.
Idag bjöds det på julmust och glögg iaf och sen hade jag tagit med mig kladdkaka så nu är jag nog populär på jobbet :D

Det har varit kalasfika med familjen här hemma idag också (:
Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.
Ska nog kolla på något.
Eller sova.
Eller nåt.

byebye
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0