Varm inuti men kall utanpå

Hej mina vänner. Igår umgicks jag med Emelie hela eftermiddagen och kvällen, vi blekte min utväxt och lade i en toning i mitt hår, vilket blev bättre än förväntat.. är riktigt jävla nöjd faktiskt!
Sedan på kvällen åkte vi till Mjölby och åt på Donken, mums! Påvägen hem lyckades Emelie filma mig när jag tankade, vilket gick lite åt skogen.. jag kollade på litrerna istället för summan, haha tyckte det gick lite segt framåt = tankningen blev liiiiite dyrare än tänkt! :P
Idag lunchade jag med Jimmy på stan innan jag drog med familjen till Jönköping för att kolla på invigningen av kulturhuset Spiran. Min bror sjöng liksom Ola Salo och Charlotte Perelli..riktigt mäkt show!
Nu hoppas jag att Jimmy kommer hem och myser med mig snart!
Orkar inte vända bilden.
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0