Undrar vem som gav mig körkort

Tjolahopp i kylan!
Idag kom jag på att jag egentligen inte borde äga ett körkort. Skulle parkera innan jobbet igår, körde upp till parkeringarna där uppe där det är en aning trångt och skulle ställa mig mellan två bilar, okej det var jävligt trångt men vad gjorde man inte för att slippa gå från parkeringen där nere och frysa. Iaf, Hanna och Manuela satt på bänken utanför och kollade när jag kom så jag tänkte att vafan jag backar in och visar vad jag går för! Det gick åt skogen. Mellan bilarna stod ju en cykel som jag självklart körde in i! Gav upp och det slutade med att Hanna fick stå och dirigera mig ner till den andra parkeringen. . ibland är man pinsam!
Och idag då när jag skulle åka hem tänkte jag kolla hur halt det var på vägen genom att gasa på lite extra men vad jag inte tänkte på var ju att jag gjorde det mitt i en sväng så bilen vred på sig och tog upp hela vägen, som tur var kom det ingen bil, men ja....DET VAAAAAAAAR HALT.
Undrar när någon kommer skadas med mig ute på vägarna.. dröjer nog inte länge till.
Jaja
Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit i badhuset med Olle och Melker, Olle hade simskola och jag och Melker lekte inne i lilla bassängen. Bastade gjorde vi med och ställde gåtor till varandra men Melker hittar på sina gåtor själv så de är kluriga vill jag lova er. Mest handlar det om banditer, Star Wars gubbar och andra konstiga saker.
Ikväll har jag jobbat och nu är jag hos Jimmy och ska snart sätta på Desperata hemmafruar, Marcia Cross är ju LÄTT den snyggaste kvinnan som finns!
Min man kommer nog framåt midnatt och görmig sällskap<3
Hejdå mina vänner eller vad det nu är för anonyma små människor som följer mitt intressanta liv ;)
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0