Jag vill inte va rädd, varför måste jag vara rädd?

Mina dagar går framåt, inte fort men de går framåt. Livet känns så konstigt ibland, som om tiden har stannat och jag med den.
Nästa vecka ska jag försöka sätta igång med träningen igen, man mår ju faktiskt så jäkla mycket bättre då,både psykiskt och fysiskt!
Vad ska jag göra ikväll då? Jag har faktiskt inga större planer, kände för att vara helt själv några timmar så jag åkte hem till Jimmys lägenhet och sitter nu här, helt själv och det är så sjukt skönt, precis vad jag behöver, andas lite!
Jimmy umgås med sina vänner och min vän kommer hit om ett par timmar och då ska vi ner och handla lite gottigheter och sen bara mysa ner oss här i soffan till en film, tror det gick någon bra på tv idag har jag för mig (:
Nej nu måste jag hoppa in i duschen, känner mig ofräsch!
Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0