Det vore ju konstigt om man var på topp hela tiden..

Jag vet att jag har varit dålig på att blogga. Den här gången handlar det inte om att jag har haft så mycket annat för mig, mer tvärtom i såfall. Jag gör iprincip ingenting på dagarna nu för tiden..brukar vakna runt 11 och sen degar jag mest framför någon film eller tvn fram tills jag börjar jobba kl 5 och då är det redan mörkt ute vilket bara gör en tröttare. Har tappat lusten till det mesta känns det som men jag antar att alla man har sina perioder och för mig handlar det nog mest om att jag är uttråkad och omotiverad.
Idag när jag vaknade kände jag mig febrig och dan vilket gjorde mig ännu mer omotiverad till att göra någonting. Ringde till jobbet och tog ledigt ikväll men nu mår jag bättre och har iaf lite energi som måste utnyttjas till någonting, ska inte jobba ändå utan tänkte hitta på någonting med Emelie ikväll, det var längesen.. kanske åker vi till Donken eller något, vore trevligt! Hon gör mig alltid glad.
Känner att det är så jävla tur att jag har min pojkvän som alltid gör mig glad, spelar ingen roll om han är vid min sida eller inte, jag vet alltid var jag har honom och det gör mig varm om härtat..vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan honom.

Men nu ska jag äta lite nudlar och en stor bit av farmors goda bröd med ost och prickigkorv och sätta mig framför tvn en stund. Får se om jag orkar ge mig ut på en kortispromensd, sådant märks!
Bild på mig från i förrgår, fan vilken blekfis man är!
Hade bra
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0