The best of me.

Godkväll folket. Vilken dag han där uppe som inte finns gav oss idag, helt underbar. Jag har spenderat den tillsammans med mina närmsta vänner. Jag och Sanna tog bilen till Sommens badplats och låg där ett par timmar, tog våra första dopp, solade, åt jordgubbar och chillade helt enkelt.. hur underbart som helst.
 


Hej mage. Tog bilden för att alla skulle se mitt extremt stora födelsemärke men märkte att det visst inte syns så mycket på bilden. Iaf så får jag ingen färg på övre delen.. ni ser det är lite hackigt, fult tycker ni kanske.. men jag stör mig inte alls på det, tycker snarare att det är lite charmigt.. hihi!





Blev lite chockad när jag kom hem och tittade mig i spegeln, AAAAAJJJJ helvete vad ont jag har!

Iaf. Emelie kom hit lite senare och vi gjorde friterade bananer, det var supergott.. godare än vad det ser ut kan jag lova!



 

Nu ska jag snart iväg till Jimmy och hans nya lägenhet 50 m från mitt hem, haha!
Hade gött!
/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0