Dear god.



Hejsan hejsan!

Hamnade hos Jimmy som vanligt igårkväll..jag ogillar numera att sova själv. Vi kollade på en skräck-komedi som var rätt underhållande, haha och idag har vi inte gjort så mycket mer än att slappa.. gick till Ica och köpte grejer och gjorde någon slags carbonara och strax efter det cyklade jag hem.
Har grejat lite på rummet idag, tror jag blivit lite för petig.. plockar alltid i rummet så fort jag inte har någonting att göra, dock är det stökigare nu än vad det var innan.. hur kan det bli så? :P

Det här skulle vara den enda lediga veckan jag har i sommar men de ringde in mig så jag får jobba i morgon förmiddag och jag tackade ja, glädjeligen (:

Nu ska jag äta lax och potatis, krypa ner under täcket och kolla på OC.. hoppas att min man kommer och våldgästar mig om ett par timmar, vore grymt!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0