sjuk.

Jag ligger i sängen och tittar upp i taket med kent i öronen, känner kliet i halsen, värken i huvudet, snoret som rinner och febern som kommer fram ibland.. men ändå är jag så glad.. Skulle på utbildning nr 2 idag men jag fick sjukanmäla pga att jag knappt sovit någonting alls i natt för min jävla hosta. Låg kvar extra länge i sängen bredvid Jimmy, hans kärlek..jag dör..så fint<3

Kom hem och sov några timmar förut och sen slet jag mig upp, tog en dusch, fixade mig lite och åkte till Golden Thai med Sanna, trevligt och gott!:)

Nu ska jag bara ligga i sängen och kolla på någon serie resten av dagen och hoppas på att bli frisk, ska jobba arslet av mig hela helgen!

/linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0