Sista natten

Kom på mig själv att vara sjukt aktiv på typ Kissies, Paows och alla de där typiska bloggarna.. igen..hihi. Antar att det har att göra med all extra-fritid som tillkom efter studenten (; Funderar på att starta något slags projekt för att ha saker att göra, jag blir typ deprimerad när jag är själv och inte har något att göra.. som igår typ, jag var själv, hade ingen lust till någonting, inte ens mat kunde göra mig glad.. och DÅ är det illa ska ni veta. Slutade med att jag tog bilen och åkte upp till Höganloft, hittade en liten sten och satt där i nästan två timmar och tittade ut över Tranåset med Kent i öronen och rensade mina tankar. Faktiskt riktigt skönt måste jag säga så det rekommenderar jag, kändes mycket bättre när jag kom hem sen!

Idag har jag inte gjort så mycket, jag och Jimmy gick och åt på Golden Thai och tog en glass i solen. Har kört lite grejer till hans nya lägenhet och såntdär. Nu ska vi snart äta, pasta med någon skinkröra? till..jag är SÅÅÅ hungrig!

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0